augusti 22, 2011

12 timmar

Imårgonbitti ska jag och ta något jag-vet-inte-vad-för-slags-blodprov. Det betyder att jag måste vara oäten (finns det ett sådant ord?) och odrucken (sånt också?) i tolv timmar!(!!!!).
Jag är inne på min tredje timmar och sjukt törstig och hungrig. Och..törstig. Herregud vad jag vill ha en coca-cola. Coca-cola, jag har inte druckit coca-cola sen i mitten av sommaren så varför vill jag ha den NU?
Nu började min mage kurra också. Greit, perfekt. Detta kommer gå superbra. Jag får inte ens svälja vatten när jag borstar tänderna. Alltså Oh my god med The Moniker. Tror jag kryper ner under täcket och försöker att tänka på allt annat än coca-cola (där blev jag påmind igen).

Det här kommer gå superbra, right?

(Jag-är-törstig-jag-vill-ha-coca-cola)

Egentligen-borde-jag-infoga-en-bild-på-en-coca-cola-men-jag-är-för-lat. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt