augusti 11, 2011

För-att-jag-fortfarande-är-14-och-fyller-min-blogg-med-detta.

HUR
Svarar du i telefonen: Nå hej/Linn
Gör du när du är kär i fel person: Lider?
Tycker du om gul-bil-leken: Jag förlorar ju alltid.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Typ 4 e
Mycket är klockan: 23.32
Många kontakter har du på msn: Msn? Finns det ännu?
Spenderar du en regnig dag bäst: På jobbet.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Pratar du med på msn just nu? Vi låtsas att det står skype istället - Raintsen.
Ringde dig senast? Min kära far.
Pussade dig senast?
Vill du kasta en sten i huvudet på?
Saknar du mest just nu?
Ska du träffa imorgon? Dom som befinner sig i mitt hus eller vid FPA.
Sov du med senast? Mig själv.
Vem fick du senast sms av? Maria


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Oh ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej
Haft träningsvärk: Oh jaa
Önskat att du var det andra könet: Det gör antagligen alla någongång.
Föreställt din kompis i rosa kanindräkt: Nej men nu ser jag alla mina vänner studsa på i rosa kanindräkter framför mig. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt